stefanenlida.reismee.nl

Nog In Nederland

Hallo allemaal!

Het is bijna zover!
Over minder dan twee weken vertrekken we!
Hier even wat algemene informatie over wat we tot nog toe hebben besloten dat we daar gaan doen;)

Op zondag 16januari vertrektons vliegtuig rond 10uur van Schiphol naar Houston.InHouston moeten we overstappen op ons vliegtuignaar Quito.
Dan komen we daar op miraculeuze wijze na 16uur vliegen en 2uur overstapnog steeds op 16januari aan!:P Dan blijven we even de nacht in Quito om vervolgens de volgende ochtend met de bus naar Riobamba af te reizen.
In dit plaatsje verblijven we de eerste 2 weken in een Guesthouse van ons vrijwilligerswerken volgen we daar 2weken eenSpaanscursus:)
Na die 2 weken worden wij meegenomen diep de jungle in om daar 4 weken vrijwilligerswerk te doen. In de weekenden mogen we dan wederom in het Guesthouse verblijven:)
Dit vrijwilligerswerk houdt in dat wij dieren verzorgen en weer de natuur in proberen te helpen die, als ze niet onderschept zouden zijn geweest, op de zwarte markt verkocht zouden worden als huid of als huisdier.
Na die 4 weken prachtwerk mee te hebben mogen maken, gaan we 6 weken door Ecuador en eventuele omringende landen trekken.
We hebben nog geen idee waar we dan precies heen willen, dus als jullie tips hebben horen wehet graag:P!

Dit was het voor vandaag. Ons volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit Ecuador komen:)
We hebben er in ieder geval al ontzettend veel zin in en de nodige spanning zit er ook al wel in!

Liefs,

Stefan en Lida

Marc Houwen

Veel plezier :-)

Wilma

Hé wereldreizigers,

Wij wensen jullie heel veel plezier en pas goed op jullie zelf! Leuk om jullie via de blog te volgen!

liefs,
Adriaan, Anna-Frouwke, Marlinde en Wilma

Folchert

Mijn allereerste blogbezoek van mijn leven. Ook een avontuur. Maar lang niet zo spannend als in een gammel vliegtuig te vliegen en voor terrorist aangezien te worden. Als ik de tekening bekijk dan zie ik de pirates of the Caribbean. Dus ik snap die douane echt wel! Hartstikke leuk om dit nu te kunnen volgen. Ik heb foto ondersteuning gestuurd, maar dat onder de voorwaarde dat ik ook echt minstens één nieuwe vogelsoort te zien krijg. Liefs en tot de volgende keer!