stefanenlida.reismee.nl

Zaterdag 7 mei; Eigenreis door Israel

Na 2 weken een prachtige reis gemaakt te hebben met mijn eigen familie en 3 andere gezinnen, zit ik dan nu in mijn eentje op een dakterras in Tel Aviv (Jaffa). De komende weken hoop ik weer dit blog bij te kunnen houden, maar geranties over de beschikking tot internet heb ik niet. De eerste avond dat ik hier was heb ik doorgebracht met uitrusten, tekenen en met andere hostelgasten te praten, waaronder een brandweerman uit Amerika die hele vette verhalen met zich mee droeg.

Nu ga ik nog even kijken of internet het toelaat foto's te uploaden van het prachtige strand hier in deze rustige voorstad van Tel Aviv.

Volgende keer hoop ik wat meer interresante verhalen te hebben, dit was meer een aankondiging van de aankomende reis.

Dus tot de volgende keer, leuk dat je meeleest:)

Reacties

Reacties

opa en oma

Hoi Stefan,
Vandaag je pa en ma + Timo en Mark weer mogen begroeten, maar jij hebt er nog niet genoeg van......
We zijn benieuwd naar je belevenissen ná dit weekend van rust!! In ieder geval hebben jullie al een hele mooie en interessante reis achter de rug hebben we begrepen! Wel totaal anders dan je avonturen in Equador natuurlijk, maar tòch.......
Helaas moet je dus het afscheid van Wouter (en misschien ook van Else?) missen.....
Groetjes, en het allerbeste! SHALOM!!

Lida

Nu moet ik eenzaam toekijken:(

Anja

Dag Stefan,
je bent dus aan een nieuw avontuur begonnen. Je zult je reismaatje wel missen...
Dag Lida, eindelijk twee weken adempauze met boeken op de bank, lekker thuis?
Van Wendel hoorde ik dat jullie samen met andere families een bijzondere rondreis in Israël gemaakt hebben. Ik zou zeggen: kom maar met je verhalen, Stefan. Leuk om door jouw ogen het land te zien dat jullie doorkruist hebben. Ik wens jullie allebei een goede tijd toe! Anja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!