stefanenlida.reismee.nl

Dag min4

Nog 4 nachtjes, dan is het 's ochtesvroeg om half 10 al zover, de spanning begint langzaam op te bouwen.. Ik, Stefan, ben nog full-time aan het werk tot vrijdag. Maar gelukkig heeft Lida al vrije dagen, dus zij vult haar tijd vooral met het bedenken en kopen van last-minute benodigdheden.

Ik heb mijn tas al klaar liggen, 14 kilo aan kleren, reisgidsen, klamboe, handoeken, toiletspullen etc. Het mailcontact met ons contactpersoon inEcuador voor de eerste 6 weken neemt per dag toe, het hotel voor de eerste nacht is al geboekt en de planning voor de laatste 6 weken begint langzaam vorm aan te nemen. Lida gaat vandaag beginnen met haar tas, hopelijk valt ze dit keer niet gelijk achterover bij het uitproberen van haar bepakking:p.

Het weekend ga ik vooral gebruiken voor het uit mijn hoofd krijgen van m'n werk, en het in m'n hoofd krijgen van de backpack-instelling. Want bedenken dat we over een week in een of ander spaansklasje zitten in een of andere stad middenin een of andere bergketen in Ecuador lukt me nog niet echt.

Maar we hebben er in ieder geval ontzettend zin in, in het avondtuur, het land, het werk, de mensen en al die dingen waarvan we nu nog niks weten :P

Groeten,

Stefan

Hier nog een (google images) foto van Riobamba + plaatselijke vulkaan

Veronique Berendsen

Hoi Stefan,
En nu is het dan zover. Vrijdag was je volgens mij niet weg te krijgen bij Menzis. Om 18.00 uur nog een mailtje van je....Maar het is nu tijd om het werk te vergeten en je voor te bereiden op jullie reis.
Gaat zeker lukken, geniet ervan. En jou en Lida heel veel plezier en succes toegewenst bij dit avontuur.
groeten,
Veronique

BD

Het is avontuur, niet avondtuur...

Wietze en Tineke

Geniet ervan! Heel veel plezier tijdens jullie reis!

fam Thiebou

Lieve Stefan en Lida!

Eindelijk is het zover.. jullie zitten in de lucht :D:D! Op naar een groot avontuur!

We willen jullie nog een keer een heeeele mooie, fijne, en leerzame tijd toewensen! Hopelijk wordt het een onvergetelijke en wereld-verbredende ervaring die jullie alleen nog maar dichter bij elkaar én bij de kern van het leven brengt!

We blijven jullie verhalen volgen (jullie schrijven allebei gelukkig erg leuk dus das geen straf ;)!

Liefs uit het hoge en koude noorden,

Wouter en Else

ps: we laten nog wel even weten hoe onze plannen zijn als we meer weten (m.b.t. onze verhuisplannen naar de woestijn)!

Mark Mooren

Even een virtuele handdruk en bedankt voor de fijne samenwerking bij Menzis!

Ik hoop dat je de Menzis baggage snel kwijt bent, en nog slechts last hebt van het gewicht van koffers en rugzak! Geniet van je verdiende vakantie en tot ziens!

Groet,

Mark

Joas

Veel plezier Stefan en Lida!
En Stefan, als er nog TG momentjes ontstaan hoor ik het wel hè!

Groetjes!

opa en oma

Wij willen heel graag jullie verdere updates ontvangen en volgen!
Hoe was de vliegreis?
Doe je best op het Spaans.......!!

Janneke

Hallo Stefan en Lida! We wensen jullie en hele goede tijd en we gaan jullie graag 'volgen'!

André Uneken

Hoi Stefan,
Nog bedankt voor je testwerk bij Menzis, de kwaliteit van Zorgvoornemens brieven is dankzij jou TOP. (ik heb nog geen wijzigingsverzoek :-) ) Maar nu niet meer aan werk denken, goede vakantie.
André Uneken

Janna

Hé lieverds,

Gaan jullie zeker volgen! Is de reis volgens verwachting verlopen? Met zoveel uren onderweg zullen jullie nu wel erg moe zijn. Lida, kleine stresskip, vergeet je niet ook te genieten? ;-).
Voor nu; veel plezier en be save!

Dikke knuffel,
Alex, Tim, Mikky, Robin, Paul en Janna

Lex Knigge

Stefan en Lida, heel veel plezier ,en in mei/juni veilig weer thuis.
Stefan, dank voor al je goede zorg voor de Zorgvoornemens en de brieven.

Joassss

Hee Philip, waar blijft jullie eerste verslag uit negerland nou?