stefanenlida.reismee.nl

Zaterdag 26 februari; Jungle, foto's, vrienden en nog meer jungle.

Hoi lieve vrienden/familie!

Deze week hebben we er maar een vroeg weekend van gemaakt, op donderdag en vrijdag in Riobamba om het weekend weer in de jungle door te brengen met Caroline, een Engelse meid van 26 waar we het samen erg goed mee kunnen vinden:)
Ook hebben we besloten dat we nog een weekje jungle eraan plakken, omdat we het er zo geweldig vinden en nog lang niet het idee hebben dat we klaar zijn!
Dus volgende week zitten we nog lekker in de jungle!
Die week erna gaan we waarschijnlijk met Caroline naar een kustplek om daar een weekje vakantie te houden en waarschijnlijk wordt deze kustplek Montanita omdat dat volgens Else een ontzettend leuke hippe stad is waar ze (en met ze bedoel ik volgens mij vooral gringo's) overdag surfen en 's avonds lekker tot rust komen in een restaurantje.
Daarna zien we wel weer verder maar tegen die tijd hebben we vast wel een internet cafeetje gevonden om jullie op de hoogte te houden:)


Sorry voor het kleine verhaaltje, maar onze bus vertrekt over een uurtje en we moeten nog een taxi vinden om ons erheen te brengen;)
En volgens mij is mijn eitje klaar die mijn lieve vriend op het moment voor mij aan het bereiden is:)
Zoals jullie kunnen zien hebben we wel een heleboel foto's geupload van de afgelopen weken, dus het is niet helemaal niks;)

Heel veel liefs van ons en natuurlijk bedankt voor het lezen!

Reacties

Reacties

Else

MONTANITA DE GEKSTE!! (maar dan wel zonder ouders....)

Bea

Leuke plek Montanita, ik heb gegoogled en het lijkt me er heel leuk, ook de prijzen van overnachtingen zijn okè volgens mij.
Succes met jullie verdere plannen.
Liefs Bea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!