stefanenlida.reismee.nl

Donderdag 19 mei; Canyons, hout, zweet en strobalen

1Er valt verassend veel te doen in een zo oogschijnlijk eentonige woestijn. Zo zijn we 2 dagen terug met zn allen naar een plaatselijke canyon gegaan wat ontzettend gaaf bleek te zijn. Normaal hoort er hier en daar water te zijn, maar alles stond droog. Dit maakte dat we de hele canyon door konden wandelen en vaak klimmen. Op bepaalde plekken bestond de canyon uit een stuk van 1.5 meter breed en zo'n 15 meter hoog en moest je stijl naar beneden met een touwladdertje.

Verder hebben we ons uiteraard vermaakt met het bouwen van een huis, dit keer ben ik samen met Yair bezig geweest met het afwerken van de houten constructie (eerst met een klopboor de gaten in het beton voorbereid) en later hebben we met z'n allen de strobalen opgestapeld die als briljant isolerende muur dienen. Dit maakte wel dat je strootjes op de meest vreemde plekken tegenkomt als je later die avond onder de openlucht-douche staat..

In de tussentijd hebben Ollie en ik nog een doeken dak gemaakt voor de ezels zodat ze wat schaduw hebben. Vanmorgen hebben we ze een douche gegeven, inclusief conditioner..

Ow, we gaan eten, ik zal nog snel even een groepsfoto uploaden.

leuk dat je meeleest en tot de volgende keer:)

Else

Heej Steef!

Klinkt echt superleuk allemaal! Je bent iig lekker bezig met zichtbare resultaten dus dat zal wel voldoening geven :)

We nemen hier maar aan dat je morgen (of was t zaterdag) dus niet terugkomt? Al enig idee wat je verdere plannen zijn? Wouter zei nog dat je heel makkelijk via Jordanie (breng bv een bezoekje aan Walter en Elsbeth), dan Egypte nog even een tripje naar Sudan kan maken ;) (bij grens Egypte-Sudan kun je in drie dagen een transit-visum regelen)

Ik ben (helaas) nog in NL, zou de 24e vliegen maar gaat 'm alweer niet worden :( Verwachting is nog twee extra weken om mn visum te regelen (dan vlieg ik 7 juni). Om mn tijd te vullen vlieg ik zondag voor een weekje naar Eline in Belgrado (Servie), houdt t toch nog n btje spannend ;)

Ok, dit lijkt meer op n mail dan een reactie dus ik hou nu snel op! Iig nog een hele fijne tijd toegewenst, geniet van de cultuur, mensen en je activiteiten want het is echt een unieke tijd (die voorbij gaat)!

Liefs Else

Else

hmm bijna nog langer dan jouw verhaaltje...sorry!

Joas

Succes morgen daar in de woestijn, volgens een gigantische groep radicale christenen is het morgen de dag des oordeels!:) Waar kun je dan beter zijn dan in Israël!

Stefan

@Joas